მინუს 10 კილო 10 დღეში - სასმელი, რომელიც წარმოუდგენელ შედეგს იძლევა!
ზედმეტი წონის დაკლება ბევრი ქალისთვის მუდმივი თავისტკივილია. დღეს გაგიმხელთ საიდუმლოს, რომელიც დაგეხმარებათ, მცირე დროში დაიკლოთ ზედმეტი კილოგრამები. სასმლის რეცეპტამდე გთავაზობთ რამდენიმე რჩევას, რომლებიც წონის კლებისას აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ: 
კითხვის გაგრძელება
"3 კვირიდან იგრძნობთ შედეგს" - ნანუკა ჟორჟოლიანმა წონაში კლებისა და იმუნიტეტის გაძლიერების მარტივ მეთოდს მიაგნო
ნანუკა ჟორჟოლიანი სოციალურ ქსელში წერს: "ბევრი ალბათ აკეთებთ კიდეც,  მაგრამ ვინც ჯერ არ იცით, ნივთიერებათა ცვლისთვის, იმუნიტეტისთვის (ამიტომ  ბავშვებისთვისაც ძალიან კარგია), წონის კლებისთვის, ერთი ჩაის კოვზი თაფლი  და ერთი ჩაის
კითხვის გაგრძელება
დაიკელით 15 დღეში 15 კილოგრამი - სწრაფი და ეფექტური დიეტა
წონაში კლება საკმაოდ რთული და ხანგრძლივი პროცესია, ამ ყველაფერს არასწორი დიეტები და კვების რეჟიმი უფრო ართულებს.წარმოგიდგენთ დიეტას, რომელიც საკმაოდ სწრაფად და ეფექტურად მოქმედებს ორგანიზმზე და დაგეხმარებათ დაიკლოთ წონაში ზედმეტი ძალისხმევის გარეშე. დღე პირველი: პირველი კვება 1 ცალი ფორთოხალი 1 ცალი
კითხვის გაგრძელება
2 დღიანი დიეტა: დაიკელით 3 კილო შაბათს და კვირას. ეს ხომ უმარტივესია, მაშინ როცა 1 კვირიან, 2 კვირიან, 1 თვიან ან მეტხნიან დიეტებს იცავენ
მაშინ როცა 1 კვირიან, 2 კვირიან, 1 თვიან ან მეტხნიან დიეტებს იცავენ, თქვენ შეგიძლიათ 2 დღეშიც გახდეთ. წარმოიდგინეთ, პარასკევს ჩვეულებრივ გამოდიხართ ოფისიდან, ორშაბათს კი უამრავ კომპლიმენტს იღებთ. ეს ცვლილება კი მხოლოდ შაბათს და კვირას ხდება. ორ დღეში გახდომა რეალობაა. ამასთან, არც მსხვერპლის გაღება გიწევთ:
კითხვის გაგრძელება
მან 10 კილო დაიკლო სულ რაღაც 2 კვირაში. არც შიმშილი დაჭირდა და არც დიდი ძალისხმევა.
ცილის დიეტა — წონის კლების პოპულარული მეთოდია. პრინციპი მარტივია: ორგანიზმი საკმარის ცილოვან საკვებს იღებს და ნახშირწყლების ნაკლებობას განიცდის. ცილის რაციონის დაცვისას შიმშილს იშვიათად ვგრძნობთ, მაგრამ ბევრი პროდუქტის მიღება აკრძალულია. 1 კვირაში 5კგ-ს დაკლება რეალურია, მაგრამ კურსის მაქსიმალური
კითხვის გაგრძელება
გემრიელი და სასარგებლო გასახდომი კოქტეილი სახლის პირობებში, დაემშვიდობეთ ჭარბ წონას ჯანსაღი მეთოდებით და გაიუმჯობესეთ თქვენი ჯანმრთელობა
გახდომის უნივერსალური გეგმა უბრალოა! აუცილებელია გაზარდოთ ცილოვანი საკვები რაციონში - კვერცხი, ხორცი, თევზი, ხაჭო და რძის პროდუქტები. პური, შაქარი და რაფინირებული ნახშირწყლებისგან კი უმჯობესია თავშეკავება. საჭიროა დალიოთ ბევრი წყალი. მაგრამ არის კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი დეტალი... იმისათვის, რომ გახდომა იყოს
კითხვის გაგრძელება
უგემრიელესი დიეტური სალათების რეცეპტები! დაიკელი წონაში და გაიწმინდე ორგანიზმი სიამოვნებით!
უგემრიელესი დიეტური სალათების რეცეპტები! დაიკელი წონაში და გაიწმინდე ორგანიზმი სიამოვნებით! ყველას უნდა მოხდენილი და ჯანმრთელი იყოს. ამიტომაც დროდადრო ცდილობენ დაიცვან დიეტა. იმისათვის, რომ იქონიოს დადებითი ეფექტი, დიეტა უნდა იყოს ვიტამინიზირებული. დაამატე შენს რაციონში მეტი ხილი და ბოსტნეული. შეიძლება
კითხვის გაგრძელება
საავტორო უფლებები დაცულია !