ბრაზილიური დიეტა - ვიკლებთ 12 კილოგრამ ჭარბ წონას 1 თვეში!

ბრაზილიური დიეტა - ვიკლებთ 12 კილოგრამ ჭარბ წონას 1 თვეში!
loading...


ბრაზილიული დიეტა ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული დიეტაა წონის კლების პერსპექტივაში, 10 კგ. 2 კვირის განმავლობაში!

ეს დიეტა არსებობს ორი სახის: სწრაფი და ნორმალური. აქ ჩენ გთავაზობთ ნორმალურ ვერსიას, ვინაიდან, სწრაფი ვერსია ძალიან ღარიბია მკვებავი ნივთიერებებით და არ არის რეკომენდებული.

ინგრედიენტებია ძირითადად ხილი და ბოსტნეული 4-5ჯერ დღეში. რა თქმა უნდა, ცოტაოდენი მონდომებითა და მოთმინებით თვენ შეძ₾ებთ მიაღწიოთ მიზანს.

დიეტის გეგმა 7 დღეზე

ორშაბათი

საუზმე: 1 ფორთხალი, 1 ბანანი და 1 ჭიქა ფორთოხლის წვენი

შუადღე: 1 ფინჯანი ფორთოხლის წვენი, 1 ნაჭერი ტოსტი

სადილი: 100 გ. მოხარშული თვზი, 100 გ. სალათის ფურცლები და ახალი ბოსტნეული

ვახშამი: იგივე, რაც სადილი

ძილის წინ: 1 ჭიქა ფორთოხლის წვენი, 1 საშუალო ულუფა ტოსტი

სამშბათი:

საუზმე: 1 კვერცხი მოხარშული, 1 ჭია ვაშ₾ის წვენი

შუადღე: 1 პატარა ულუფა ტოსტი, 1 ფინჯანი ვაშ₾ის წვენი

სადილი: 100 გ. მოხარშული ხორცი, 2 მოხარშული კარტოფილი, 4 სალათის ფურცელი

ვახშამი: 200 გ. მოხარშული თევზი, 1 მაგრად მოხარშული კვერცხი, სალათის ფურცელი, ბარდა (ახალი ან დაკონსევებული)

ძილის წინ: 1 ფინჯანი ვაშლის წვენი, 1 ტოსტი

ოთხშბათი:

საუზმე: 1 ფინჯანი უცხიმო რძე, 1 ნაჭრი ტოსტი

ხემსი: 100 გ. ხორცი

სადილი: 100 გ. ბრინჯი, 150 გ. სალათი ახალი კომბოსტოსგან 1 ს.კ ლიმონის წვენის და წვრილად დაჭღილი ოხრახუშის დამატებით

ვახშამი: 100 გ. ხორცი, 1 ვაშ₾ი, 4 სალათს ფურცელი

ძილის წინ: 1 ჭია ვაშ₾ის წვენი, 1 ნაჭერი ტოსტი
loading...

ხუთშაბათი:

საუზმე: 1 ფინჯანი ანანასის წვენი, 60 გ. ანანასი

შუადღე: 1 ფინჯანი ანანასის წვენი, 1 ულუფა ტოსტი

სადილი: 100 გ. მოხარშული ხორცი, ცოტაოდენი ყველი და 1 ფორთხალი

ვახშამი: 2 მოხარშული კარტოფილი, 150 გ. სალათი ახალი გახეხილი სტაფილო და მცენარეული ზეთისგან

ძილის წინ: 1 ჭქა ანანასის წვენი, 1 ნაჭრი ტოსტი


პარასკევი:

საუზმე: 1 ჭიქა ვაშ₾ის წვენი, 1 პატარა ტოსტი

შუადღე: 150 გ. მოხარშული თევზი, 2 პატარა მოხარშული სტაფილო

ვახშამი: 1 ფინჯანი ბოსტნეულის სუპი (კრემი ან სოკოს სუპი ან მოთუშული თვზი), ცოტაოდენი პურის ნაჭერი

ძილის წინ: 1 ჭიქა ფორთხლის წვენი, 1 ნაჭრი ტოსტი

შაბათი:

საუზმე: 1 ჭიქა ვაშ₾ის წვენი, 1 ნაჭრი ტოსტი

შუადღე: 150 გ. სალათი მოხარშული ჭარხლისა და ცოტაოდენი ზეთისგან

ვახშამი: 1 ფინჯანი ბოსტნეულის სუპი, სოკოს სუპი ან მოთუშული თევზი, 1 პატარა ნაჭრი პური

ვახშამი: 100 გ. შმწვარი სოკო, 100 გ. სალათი ახალი ბოსტნეულისგან

ძლის წინ: 1 ჭიქა ვაშლის წვენი, 2 ორცხობილა

კვირა:

საუზმე: 1 ბანანი, 1 მუჭა ყურძენი

შუადღე: 1 ფინჯანი სტაფილოს წვენი, 1 ნაჭრი ტოსტი

სადილი: 100 გ. მოხარშული თვზი, 100 გ. სალათი ახალი კომბოსტოსგან, ახალგაზრდა ხახვი და 1 ლიმონის წვენისგან

ვახშამი: 1 ფინჯანი ბოსტნეულის სუპი, სოკოს ან მოთუშული თევზის სუპი, 1 ხილი, 4 სალათის ფურცელი

ძილის წინ: 1 ჭია ვაშ₾ის წვენი, 2 ლეღვის ჩირი

კვების ეს გეგმა აუცილებლობისამებრ შეგიძ₾იათ დაიცვათ 2-4 კვირა, მაგრამ არა უფრო დიდხანს. დიეტის შემდეგ რეკომენდებულია მიიღოთ მეტი ხილი და ბოსტნეული, და თანდათანობით გაზაროთ ვიტამინებისა და მინერალების რაოდენობა. 

დიეტის დროს რეკომედებულია ყოველდღიური ფიზიკური აქტივობა, როგორიცაა სიარული, ველოსიპედის ტარება ან ცურვა, მინიმუმ 30 წუთი.

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
დაბალანსებული დიეტა ჯანმრთელობაზე ზიანის მიყენების გარეშე!
როცა თქვენ არ გაქვთ დრო ჯანსაღი კვებისთვის, ეს დიეტა გამოსავალია. ​​​​
სოკოს მოხმარება ონკოლოგიური დაავადებების რისკს 1,5–ჯერ ამცირებს (+ სოკოს მომზადების 5 რეცეპტი)
ის რომ სოკოს არსებობა კვების რაციონში, კიბოს განვითარების რისკს, თითქმის, 1, 5–ჯერ ამცირებს, 
დიეტოლოგები გვარწმუნებენ, რომ დიეტის ეს გეგმა დაგეხმარებათ დაიკლოთ ჭარბი 15 კილოგრამი 15 დღეში!
მათთვის, ვისაც აქვს გაცხიმიანების და საკვების მონელების პრობლემები, კვების ეს გეგმა გათვლილია 15
დაემშვიდობეთ 10 კილოგრამ ჭარბ წონას მხოლოდ 2 კვირაში შესანიშნავი დიეტის დახმარებით! მოიკრიბეთ ძალები და შეცვალეთ საკუთარი თავი!
მოიკრიბეთ ძალები და შეცვალეთ საკუთარი თავი! შესანიშნავი დიეტა, რომლის დახმარებითაც დაემშვიდობებით
აი, რატომ უნდა მოამზადოთ ვაშლის ძმარი სახლში! ნატურალური ვაშლის ძმარი - ერთ-ერთი ყველაზე სასარგებლო ინგრედიენტი პლანეტაზე!
ნატურალური ვაშლის ძმარი - ერთ-ერთი ყველაზე სასარგებლო ინგრედიენტი პლანეტაზე! იგი უზრუნველყოფს
დაიკელით წონაში სიამოვნებით! 5 გემრიელი ფიტნეს-სალათი ბრტყელი მუცელისთვის!
1. სწრაფი სალათი ქათმითა და კომბოსტოთი ინგრედიენტები: ქათმის ფილე - 100 გ. კომბოსტო - 150 გ. კიტრი
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !