ეს 9 პროდუქტი პირდაპირი მნიშვნელობით - ჭამს ცხიმს! შესანიშნავი ვარიანტები წასახემსებლად!

ეს 9 პროდუქტი პირდაპირი მნიშვნელობით - ჭამს ცხიმს! შესანიშნავი ვარიანტები წასახემსებლად!
loading...

გახდომის პრობლემა მუდმივად აქტუალურია, მაგრამ მკაცრი დიეტები და შეზღუდვები სტრესავს და ნეგატიურად აისახება ჩვენს ჯანმრთელობაზე.

არ ინერვიულო, ჩვენ მოგიყვებით, რა უნდა ჭამოთ, რომ დარჩეთ დანაყრებული და არ მოიმატოთ ზედმეტი კილოგრამები. 

ცხიმისმწველი პროდუქტები

კვერცხი

მხოლოდ გაითვალისწინე, რომ უნდა იყოს მოხარშული. თუ შენ არ გიყვარს კვერცხით საუზმობა, შეგიძლია ჩართო იგი დღის ან საღამოს კვებაში. კვერცხი შეიცავს ბევრ აუცილებელ ვიტამინებსა და მინერალებს. ერთი კვერცხი შეიცავს ცილის დღიური ნორმის 15%-ს.


მჟავე კომბოსტო

იგი შეიძლება გამოიყენოთ როგორც კერძის დანამატად, ისე ცალკე წასახემსებლად. 

მჟავე კომბოსტო შეიცავს დიდი რაოდენობით C ვიტამინს, აძლიერებს ჯანმრთელი ქსოვილების გამოყოფას ორგანიზმში, ამცირებს მავნე ქოლესტერინის დონეს. ასევე შეიცავს ანტიოქსიდანტებს, რომლებიც ანელებს დაბერების პროცესს, განსაკუთრებით ტვინისა...


გამომცხვარი კარტოფილი

მას ძალიან დაბალი კალორიულობა აქვს, გამომცხვარი კარტოფილი მთლიანად აითვისება და გამოიყოფა ორგანიზმიდან ისე, რომ არ ტოვებს სიმძიმეს მუცელში. პექტინური ნივთიერებები ეხმარება ორგანიზმს მავნე ნივთიერებებისგან გათავისუფლებაში. მაღალი შემცველობის კალიუმი გამომცხვარ კარტოფილში სასარგებლოა კუნთებისთვის. გარდა ამისა, გამომცხვარი კარტოფილის ქერქი აუმჯობესებს მამაკაცის პოტენციას. 


კლასიკური იოგურტი

მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ მისი ცხიმიანობა შეადგენს არა უმეტეს 2%ს. იოგურტი შეიცავს კალციუმს, ცილებს და აუმჯობესებს კუჭ-ნაწლავის მიკროფლორას. ვინაიდან, იოგურტი ფერმენტირებულია, იგი უფრო სასარგებლოა მათთვის, ლაქტოზის აუტანლობის მქონე ადამიანებისთვის, ვიდრე რძე ან სხვა რძის პროდუქტები.

loading...

არტიშოკი

ეს ბოსტნეული არ შეიცავს არაფერ მავნეს ან მაღალკალორიულს. შეიცავს ცილებს, ნახშირწყლებს. მისი რეგულარული მიღება განაპირობებს კალორიულობის ბუნებრივ კონტროლს. 


ლობიო

განსაკუთრებით კარგია წითელი ლობიო. ეს საკმაოდ იაფფასიანი და უბრალო პროდუქტი - მარტივად ათვისებადი მცენარეული ცილის, მინერალებისა და ვიტამინების წყაროა. მაგრამ ცოტამ თუ იცის, რომ იგი ასევე ძალიან ეფექტურია წონის კლების საკითხში. ლობიო აუმჯობესბს საჭმლის მონელებას.


ნუში

ბევრი დიეტოლოგის აზრით, გახდომის საიდუმლო - ხშირი და ზომიერი კვებაა დღის განამვლობაში. ნუში ახალ ხილთან ერთად - საუკეთესო ხემსია!

ზეთისხილი

ამ პროდუქტს შეუძლია კუჭის მუშაობის ნორმალიზება და წონის კონტროლი. 10 ზეთისხილი დღეში აუმჯობესებს ცხიმებისა და მარილების ათვისებას, აგრეთვე გამოყავს ტოქსიკური ნარჩენები.


ქიშმიში

ეს ჩირი ასევე შესანიშნავად ათავისუფლებს ცხიმის გროვებისგან. დიეტის დანამატად შეგიძლიათ მოამზადოთ გემრიელი ჯემი ქიშმიშით. ამისთვის საჭიროა დააქუცმაცო 100 გ. ქიშმიში და გარგარი, 400 გ. შავი ქლიავი, 200 გ. ვარდი, დაამატოთ თაფლი და ჭამეთ ნარევი 1 სუფრის კოვზი დღეში 2ჯერ.


ესენია დაბალკალორიული პროდუქტები და მათი განსაკუთრებულობით ეხმარებიან საკვების სწრაფ ათვისებას, გარდაქმნიან მას ენერგიად და ვიტამინების კომპლექსად, მაგრამ არ მივყავართ ცხიმების დაგროვებამდე. მათი მიღებით, შენ აღარ გექნება შიმშილის შეგრძნება, შესაბამისად, ცოტას შეჭამ.

ყურადღება მიაქციე შენს კვებას და ეცადე მიირთვა სასარგებლო და ნატურალური პროდუქტები.

გაუზიარე სტატია მეგობრებსაც!

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
დიეტური, მსუყე და სასარგებლო სალათების ტოპ-3 რეცეპტი!
სამივე სალათის სოუსი: შეურიეთ 100 გ. ნატურალური იოგურტი 1 ს.კ. მდოგვს; დაამატეთ 0,5 ჩ.კ. ლიმონის
როგორ გავიგოთ, რომ ორგანიზმს დახმარება ესაჭიროება: 10 ძირითადი ნიშანი
ადამიანის ორგანიზმი რთულ მექანიზმს წარმოადგენს მრავალი პროცესით, რომლებიც ხშირად ერთი და იმავე დროს
შოკისმომგვრელი სიმართლე თუ რისგან კეთდება ჩიფსი. ეს უნდა იცოდეთ
კარტოფილი ბევრისთვის ოჯახური სიმყუდროვის, სიმსუყისა და სიმშვიდის ნიშანია. სწორედ კარტიფილი გახდა
რატომ უნდა წაუსვათ თეფშს ნიორი? ხრიკი, რომელიც ყველას დაგავიწყდათ.
ყველა დიასახლისს თავისი კულინარიული ხრიკები აქვს. მათი მეშვეობით სამზარეულოში მუშაობა უფრო ადვილი
რატომ ვღეჭავ სელის თესლს მუდმივად. ეს ყველამ უნდა იცოდეს, განსაკუთრებით, 35 წელს გადაცილებულმა ქალებმა
სელი, რომლის ლათინური სახელწოდება ჟღერს, როგორც "მეტად სასარგებლო", უძველესი დროიდან ფასდებოდა,
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !