კალციუმი - ძალიან მნიშვნელოვანი ელემენტია მთელი ორგანიზმის მუშაობისთვის. მის გარეშე შეუძლებელია ბევრი ქსოვილის ნორმალური განვითარება. გაეცანით 10 პროდუქტს, რომელშიც უფრო მეტი კალციუმია, ვიდრე რძეში!

კალციუმი - ძალიან მნიშვნელოვანი ელემენტია მთელი ორგანიზმის მუშაობისთვის. მის გარეშე შეუძლებელია ბევრი ქსოვილის ნორმალური განვითარება. გაეცანით 10 პროდუქტს, რომელშიც უფრო მეტი კალციუმია, ვიდრე რძეში!
loading...


კალციუმი - ძალიან მნიშვნელოვანი ელემენტია მთელი ორგანიზმის მუშაობისთვის. მის გარეშე შეუძლებელია ბევრი ქსოვილის ნორმალური განვითარება. როგორც წესი, კალციუმის ძირითადი წყარო ჩვენთვის - რძე და რძის პროდუქტებია. როგორ მოვიქცეთ, თუ გაქვთ ლაქტოზის აუტანლობა ან არ მოგწონთ რძის გემო? არსებობს პროდუქტები, რომლებიც წარმატებით დაგეხმარებათ რძის პროდუქტების ჩანაცვლებაში.


ზრდასრული ადამიანისთვის კალციუმის დღიური ნორმა დაახლოებით 100 მგ. კალციუმის პრეპარატები კარგია, მაგრამ უფრო უკეთესია, როცა კალციუმი ორგანიზმში ბუნებრივი წყაროდან ხვდება. რძეში კალციუმი 120-140 მგ. 100 გ. სითხეზე. იხილეთ, რამდენია იგი სხვა პროდუქტებში.

1. სეზამი


აბსოლუტური ლიდერი კალციუმის შემცველობით მცენარეულ წყაროში. 100 გ. სეზამში 1400მგ.ზე მეტი კალციუმია. კალციუმის შეთვისების გასაუმჯობესებლად დაახლოებით 4 საათი გააჩერეთ სეზამის მარცვლები წყალში, შემდეგ მსუბუქად შეწვით.

2. რიკოტა

ბევრი ყველია მდიდარი კალციუმით, მაგრამ ზოგიერთი მართლაც დიდი რაოდენობით შეიცავს. სწორედ ასეთია რიკოტა. ეს ყველი შეგიძლიათ დაამატოთ სალათებში, ცხობის დროს. აგრეთვე ბევრი კალციუმია პარმეზანში (1100მგ.ზე მეტი 100 გ. პროდუქტზე).

3. ჩიას მარცვლები


100 გ. ჩიას მარცვლებში 630 მგ. კლციუმია. ეს დღიური ნორმის ნახევარზე მეტია.

4. ნუში


ნუშის სუფთა სახით მირთმევა ძალიან სასარგებლოა. 100 გ. ნუშში არის 270 მმგ. კალციუმი.
loading...

5. მუხუდო

ეს მარცვლოვანი კულტურა ძალიან სასარგებლოა, მისგან შესაძებელია მომზადდეს სუპი, მეორე კერძი, კოტლეტი და ა.შ. 100 გ. მუხუდოში თითქმის 200 მგ. კალციუმია.

6. ნიორი


100 გ. ნიორი შეიცავს 180 მგ. კალციუმს. 

7. ოხრახუში

მწვანილი რაც შეიძება ბევრი უნდა მიიღოთ. 100 გ. ოხრახუშში 245 მგ. კალციუმია.

8. თხილი

როგორც ნუში, თხილიც დიდი რაოდენობის კალციუმს შეცავს (180 მგ.ზე მეტს). 

9. სოიო

სოიო უნიკალური მარცვლოვანია. გარდა ფოსფოლიპიდების, ცილების დიდი რაოდენობისა, სოიო შეიცავს თითქმის 350 მგ. კალციუმს.

10. რეჰანი

როგორც ოხრახუში, რეჰანიც ბევრ კალციუმს შეიცავს - თითქმის 180 მგ. ჩართეთ რეჰანი თქვენს ყოველდღიურ რაციონში.


მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
სასარგებლო რჩევები იმისთვის, რომ თქვენი თმები ყოველთვის გამოიყურებოდეს ლამაზად და მდიდრულად!
ბევრი გოგონა ეფექტური იმიჯის კვალდაკვალ სტუმრობს სალონებს, იხდის არც თუ ისე ცოტა თანხას. რა თქმა
ჰიალურონის მჟავის შემცველი ლიდერი პროდუქტები: ჭამეთ და გაახალგაზრდავდით
შეიძება თქვენ უკვე ფიქრობთ ბოტოქსის ჩხვლეტებზე ან პლასტიკურ ქირურგიაზე. მაგრამ ნუ იჩქარებთ. ასეთი
ეს 9 პროდუქტი პირდაპირი მნიშვნელობით - ჭამს ცხიმს! შესანიშნავი ვარიანტები წასახემსებლად!
გახდომის პრობლემა მუდმივად აქტუალურია, მაგრამ მკაცრი დიეტები და შეზღუდვები სტრესავს და ნეგატიურად
ქათმის ფილეს მომზადების ახალი რეცეპტი - ასეთი მადისაღმძვრელი არასდროს გამომდიოდა!
არასოდეს გამომდიოდა ამაზე უფრო მადისაღმძვრელი ფილე! რეცეპტი ძალიან წარმატებულია. საოცრად გემრიელია!
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !