კარდიოქირურგმა დაასახელა მთავარი გასათვალისწინებელი რჩევები და მეთოდები, რომელთა დახმარებით შევძლებთ გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობის ხელშეწყობას და შენარჩუნებას. აი, ისინი

კარდიოქირურგმა დაასახელა მთავარი გასათვალისწინებელი რჩევები და მეთოდები, რომელთა დახმარებით შევძლებთ გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობის ხელშეწყობას და შენარჩუნებას. აი, ისინი
loading...


გულ-სისხლძარღვთა დაავადებები სიკვდილიანობის მთავარი მიზეზია მსოფლიოში...


კარდიოქირურგმა დაასახელა მთავარი გასათვალისწინებელი რჩევები და მეთოდები, რომელთა დახმარებით შევძლებთ გულ-სისხლძარღვთა სისტემის ჯანმრთელობის ხელშეწყობას და შენარჩუნებას. აი, ისინი:
loading...

1. აირჩიეთ სწორი ცხიმები.


თავი მოარიდეთ მცენარეულ ზეთებს. საუკეთესოა კარაქის გამოყენება, აგრეთვე ქოქოსის და ავოკადოს ზეთი. კერძების შესაზავებლად გამოიყენეთ ზეითუნის, კანაფის ან თხილის ზეთი.


2. არ დაგავიწყდეთ ცხოველური წარმოშობის ომეგა-3.


შეავსეთ რაციონი ომეგა-3-ის წყაროებით: თევზით, მცენარეული - კანაფის, სელის, გოგრის თეწსლი, ნიგოზი და ზღვის მცენარეები. მაგრამ ცხოველური წარმოშობის მაინც უმჯობესია.


3. ყურადღება მიაქციეთ ინსულინის დონეს.


ჩააბარეთ ანალიზები, რათა აკონტროლოთ ინსულინის დონე. თუ თქვენი ინსულინის დონე უზმოზე შეადგენს 3 და მეტს, მიიღეთ მეტი ჯანსაღი ცხიმი და უარი თქვით შაქარზე, სანამ არ დაეცემა 3ზე ქვემოთ.


4. იმოძრავეთ.


ყოველდღიურად იარეთ ფეხით და შეასრულეთ ვარჯიშები, რომლებიც ყველაზე უკეთ შეგესაბამებათ. იოგა, ძალაზე გათვლილი ვარჯიშები, სიარული, პილატესი, ველოსიპედის ტარება, ცურვა - ყოველივე ეს სასარგებლოა ჯანმრთელობისთვის და კარგი განწყობისთვის. არ არის აუცილებელი სპორტდარბაზში სიარული, მთავარია - იმოძრაოთ.


5. იპოვეთ სტრესისა და ნეგატივისგან ჯანსაღი გამოსავალი.


სტრესის ჰორმონების მაღალ დონემ შესაძლოა ანთებითი ნივთიერებების გამოყოფა. სტრესისა და ემოციური დაძაბულობისად იპოვეთ ჯანსაღი გამოსავალი.  იქნება ეს ხატვა, მედიტაცია თუ ა.შ.


6. დაარეგულირეთ ვიტამინების დონე.


D ვიტამინი ხელს უშლის ანთებას. ბევრ ჩვენგანს სწორედ ამ ვიტამინის უკმარისობა აქვს. უმჯობესია D ვიტამინი მიიღოთ მზისგან: თუ ამინდი ხელს გიწყობთ, გაატარეთ 20 წუთი მზეზე ყოველდღიურად. ზამთარში კი მიიღეთ D ვიტამინის დანამატები.


7. მიიღეთ კურკუმა.


კურკუმაში შემავალი ნივთიერება კურკუმინი ფლობს მრავალ სასარგებლო თვისებას. ეს ნატურალური ანტიოქსიდანტია, სასარგებლოა არა მხოლოდ გულ-სისხლძარღვთა სისტემისთვის, არამედ სხეულის ყველა ორგანოსთვის.

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
რა საკვები „უყვარს“ ტვინს და რა უნდა მივაწოდოთ, რომ უკეთ იმუშაოს?
რომელი პროდუქტები "უყვარს" ჩვენს ტვინს? რა უნდა მივაწოდოთ, იმისთვის რომ უკეთ იმუშაოს და ხანგრძლივად
რის სიგნალს იძლევა ორგანიზმი? დაადგინეთ ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავების უკმარისობა ამ ნიშნებით
ომეგა-3 ცხიმოვანი მჟავების უკმარისობის მთავარი ნიშნები ორგანიზმში. ეფექტური მეთოდები მათ
7 შენიშვნა ჯვრის ტარებასთან დაკავშირებით – ეს ყველა ქრისტიანმა უნდა იცოდეს
ჯვარი – ქრისტიანული რწმენის მაჩვენებელი სიმბოლოა. ამ სტატიაში თქვენ გაიგებთ, შეიძლება თუ არა სხვისი
8 შენიშვნა ვინც ჯვარს ატარებს – ეს ყველა ქრისტიანმა ზეპირად უნდა იცოდეს და არასდროს დაარღვიოს თორემ ძალიან დიდი ცოდვაა უფლის წინაშე
ჯვარი – ქრისტიანული რწმენის მაჩვენებელი სიმბოლოა. ამ სტატიაში თქვენ გაიგებთ, შეიძლება თუ არა სხვისი
11 რამ, რაც არ უნდა გააკეთოთ, თუ ჯვარს ატარებთ.
ჯვარი ქრისტიანული რწმენის სიმბოლოა. ადამიანების უმეტესობა მას, როგორც აქსესუარს, ისე აღიქვამს.
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !