დიეტური, მსუყე და სასარგებლო სალათების ტოპ-3 რეცეპტი!

დიეტური, მსუყე და სასარგებლო სალათების ტოპ-3 რეცეპტი!
loading...


სამივე სალათის სოუსი:

  • შეურიეთ 100 გ. ნატურალური იოგურტი 1 ს.კ. მდოგვს;
  • დაამატეთ 0,5 ჩ.კ. ლიმონის წვენი, მწიკვი დაფქული წიწაკა და მარილი გემოვნებით.
სალათი პეკინის კომბოსტო და ქათმის ფილეთი
  • ავიღოთ: 1 საშუალო ზომის პეკინური კომბოსტო, 1 ქათმის ფილე, 2 ახალი კიტრი, 1 ბულგარული წიწაკა, 1 ქილა კონსერვირებული სიმინდი, ოხრახუში.
  • ქათმის ფილეს მოაყარეთ მარილი, დაახურეთ თავსახური, მოათავსეთ მიკროტალღურ ღუმელში, თავისსავე წვენში, დატოვეთ 10 წუთი საშუალო სიმძავრეზე.
  • საგულდაგულოდ გარეცხეთ ბოსტნეული, პეკინის კომბოსტო წვრილად გახეხეთ, მოათავსეთ სასალათეში. დაამატეთ თესლგამოცლილი დაჭრილი ბულგარული წიწაკა და კიტრი..
  • მზა ქათმის ფილე გააცივეთ და დაანაწევრეთ, დაუმატეთ სიმინდი და წვრილად დაჭრილი მწვანილი. შეურიეთ ერთმანეთს ყველა ინგრედიენტი და დაამატეთ სოუსი.
loading...

სალათი მწვანე ლობიო და კვერცხით

  • ავიღოთ: 400 გ. მწვანე ლობიო, 4 კვერცხი, 1 კბილი ნიორი, 2 ს.კ. ზეითუნის ზეთი, 1 ახალი ან გაყინული წითელი ბულგარული წიწაკა.
  • კვერცხი მაგრად მოხარშეთ, გაასუფთავეთ, დაჭერით ნახევარრგოლებად. ლობიო ჩაუშვით ადუღებულ მარილიან წყალში და ხარშეთ 8 წუთი, გადაავლეთ ცივი წყალი და დატოვეთ საწურში. გაასუფთავეთ და დაჭერით წიწაკა.
  • ზეითუნის ზეთში შეწვით 5-7 წუთი წიწაკა და ლობიო. მომზადებამდე ერთი წუთით ადრე დაამატეთ დაქუცმაცებული ნიორი.
  • გააცივეთ ბოსტნეული, შეურიეთ კვერცხს და დაამატეთ სოუსი.
იაპონური სალათი კალმარებით

  • ავიღოთ: 4 ცალი გაყინული კალმარი, 3 კვერცხი, 200 გ. დამარინადებული ზღვის კომბოსტო, 1 კონა მწვანე ხახვი, 3 ს.კ. მრგვალი ბრინჯი.
  • გაასუფთავეთ კალმარი, ჩაუშვით მარილიან ადუღებულ წყალში, 1 წუთში გამორთეთ გაზქურა, დაახურეთ თავსახური და დატოვეთ 10 წუთი.
  • ბრინჯი მოხარშეთ 2 ჭიქა ადუღებულ წყალში, შემდეგ გარეცხეთ, გადაწურეთ, გააგრილეთ. კვერცხი მაგრად მოხარშეთ, დაჭერით კუბებად. დაჭერით ზღვის კომბოსტო და ხახვი.
  • გაცივებული კალმარები დაჭერით 10x10მმ. კვადრატებად, შეურიეთ დანარჩენ კომპონენტებს, დაამატეთ სოუსი.
გემრიელად მიირთვით!

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
როგორ შევინახოთ პომიდორი ცოცხლად? - ძლებს 6 თვემდე
პომიდვრის ზამთრისთვის შენახვის ყველაზე გავრცელებული გზა მისი დაკონსერვება ან საწებლის მომზადებაა,
სოკოს მოხმარება ონკოლოგიური დაავადებების რისკს 1,5–ჯერ ამცირებს (+ სოკოს მომზადების 5 რეცეპტი)
ის რომ სოკოს არსებობა კვების რაციონში, კიბოს განვითარების რისკს, თითქმის, 1, 5–ჯერ ამცირებს, 
დაიკელით წონაში სიამოვნებით! 5 გემრიელი ფიტნეს-სალათი ბრტყელი მუცელისთვის!
1. სწრაფი სალათი ქათმითა და კომბოსტოთი ინგრედიენტები: ქათმის ფილე - 100 გ. კომბოსტო - 150 გ. კიტრი
რატომ უნდა წაუსვათ თეფშს ნიორი? ხრიკი, რომელიც ყველას დაგავიწყდათ.
ყველა დიასახლისს თავისი კულინარიული ხრიკები აქვს. მათი მეშვეობით სამზარეულოში მუშაობა უფრო ადვილი
უგემრიელესი დიეტური სალათების რეცეპტები! დაიკელი წონაში და გაიწმინდე ორგანიზმი სიამოვნებით!
უგემრიელესი დიეტური სალათების რეცეპტები! დაიკელი წონაში და გაიწმინდე ორგანიზმი სიამოვნებით! ყველას
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !