ტვინის მუშაობაზე სხვადასხვა ფაქტორი ზემოქმედებს - დაწყებული გენეტიკიდან, კვებამდე. გენეტიკის მოტყუება ფაქტობრივად შეუძლებელია, სანაცვლოდ სრულიად შესაძლებელია მეხსიერების გაუმჯობესება სწორი კვების დახმარებით: პროდუქტები მეხსიერების გასაუმჯობესებლად!

ტვინის მუშაობაზე სხვადასხვა ფაქტორი ზემოქმედებს - დაწყებული გენეტიკიდან, კვებამდე. გენეტიკის მოტყუება ფაქტობრივად შეუძლებელია, სანაცვლოდ სრულიად შესაძლებელია მეხსიერების გაუმჯობესება სწორი კვების დახმარებით: პროდუქტები მეხსიერების გასაუმჯობესებლად!
loading...

ტვინის მუშაობაზე სხვადასხვა ფაქტორი ზემოქმედებს - დაწყებული გენეტიკიდან, კვებამდე. გენეტიკის მოტყუება ფაქტობრივად შეუძლებელია, სანაცვლოდ სრულიად შესაძლებელია მეხსიერების გაუმჯობესება სწორი კვების დახმარებით.

1. თხილი (განსაკუთრებით ნიგოზი) მოიცავს თავის თავში ფოსფორს, რკინას და ომეგა-3 ცხიმოვან მჟავებს, მარტივად ათვისებადი ცილის დახმარებით კი შესაძებელია ტვინის მოქმედების გაძლიერება.


2. მარცვლეული (ბრინჯი, შვრია, ქერი) დიდი რაოდენობით ფოლიუმის მჟავისა და B ვიტამინის წყაროა. მათი წყალობით ძლიერდება სისხლის მიწოდება თავის ტვინისკენ, რაც ზრდის მის ფუნქციონირებას.

3. კენკრა (ჟოლო, მოცვი, მაყვალი) - ჩამოთვლილი კენკრა სავსეა ანტიოქსიდანტებით, რომლებიც აჩერებს ტვინის დაბერებას და აჩქარებენ სისხლის მიქოდებას ტვინისკენ. აგრეთვე ზემოაღნიშნული კენკრა შეიცავს მეხსიერებისთვის სასარგებლო უამრავ კომპონენტს.



loading...

4. ზღვის პროდუქტები (თევზი, ხამანწკები) 

ზღვის პროდუქტები შეიცავს ტვინის გამართულად მუშაობისთვის აუცილებელ ომეგა-3 და 8 ამინომჟავებს, ცინკს, რკინას - ისინი ეხმარება გონებამახვილობის და კარგი მეხსიერებოს შენარჩუნებას.

5. ყავა

მისი მიღების წყალობით ფართოვდება სისხლძარღვები, უმჯობესდება განწობა და ძიერდება ყურადღების კონცენტრაცია. ყავის რეგულარული მიღება ეხმარება ალცჰეიმერისა და პარკინსონის დაავადებების განვითარების რისკის შემცირებას. ყოველივე ეს ხდება ყავაში არსებული ანტიოქსიდანტების წყალობით.

6. ბოსტნეული (სტაფილო, ჭარხალი, კომბოსტო)

სტაფილო შეიცავს დიდი რაოდენობის ლუტენინს, რომელსაც შეუძლია შეამციროს მეხსიერების ასაკობრივი დეფიციტი და თავის ტვინის ანთებითი დაავადებების წარმოქმნის რისკი. ჭარხალი მდიდარია რკინით, იოდითა და გლუკოზით. კომბოსტო მდიდარია B6, B12 ვიტამინებით, ფოლიუმის მჟავით, რკინით.

7. ხილი (ვაშლი, მსხალი, გარგარი)

შეიცავს რკინას, რომელიც ეხმარება ტვინს აქტივობისთვის აუცილებელი ჟანგბადით გაჯერებაში. 

8. სანელებლები ( დარიჩინი, კარი, ზაფრანა)

სანელებლები ებრძვის ტვინის დაბერებას, ააქტიურებს სისხლის მიმოქცევას, გამოყავს ორგანიზმიდან არასაჭირო მარილი.


9. კაკაო და შავი შოკოლადი

შავი შოკოლადი იძევა სისხლძარღვების გაფართოების საშუალებას, აწოდებს ტვინს ჟანგბადს. ამ პროდუქტში არის ფოსფორი, რომელიც კვებავს ქსოვილებს.

10. კვერცხი (მაგრად მოხარშული)

ეს კარგი ცხიმები, ვიტამინები, მიკროელემენტები და, რაღა თქმა უნდა, ტინისთვის აუცილებელი B4 ვიტამინია, რომლის დეფიციტსაც მივყავართ ნევროლოგიურ დარღვევები და ათეროსკლეროზამდე.

11. ნიორი

აჩქარებს სისხლის მიმოქცევას, რაც საშუალებას იძლევა ტვინს მიეწოდოს ჟანგბადი.

12. რძე

მდიდარია B12 ვიტამინით, რომელიც გვეხმარება უკეთ დავიმახსოვროთ ინფორმაცია.

კვების დაბალანსებასთან ერთად თავი შეიკავეთ სპირტიანი სასმელებისგან, მარილისდან, კონსერვებისგან, ცხიმიანი ხორცისგან.

მოგეწოანთ ჩვენ მიერ შემოთავაზებული სტატია? გთხოვთ დააჭიროთ ღილაკს
loading...
მსგავსი სიახლეები
5 დაავადება, რომელსაც ყავის ეშინია: თქვენ ვერც კი წარმოიდგენთ, რა გავლენის მოხდენა შეუძლია 3 ფინჯან ყავას დღეში თქვენს ორგანიზმზე!
თქვენ ვერც კი ხვდებით, რა შეუძლია თქვენს ორგანიზმზე 3 ფინჯან ყავას დღეში! რა შეიძლება იყოს დილის
5 საშინელი დაავადება, რომლის დროსაც აუცილებელია ყავის დალევა. აუცილებლად მიირთვით დღეში ერთი ფინჯანი მაინც.
ყოველდღიურად კაცობრიობა სვამს ორ მილიარდამდე ჭიქა ყავას, თითოეულ მოსახლეზე მოდის ოთხი კილოგრამი
კომენტარები
საავტორო უფლებები დაცულია !